كفي تخت كفي تخت .

كفي تخت

قيمت كفي تخت

يكي از مهمترين وسائل در هنگام خريد جهيزيه سرويس خواب مي باشد كه با يك انتخاب خوب مي توانيد سالها از سرويس خواب خريداري شده استفاده نماييد. از اجزاي مهم در سرويس خواب كفي تخت مي باشد. كفي تخت در حقيقت زير تشك قرار گرفته و سنگيني شخص يا اشخاص را در هنگام خواب تحمل مي نمايد. در صورت بي كيفيت بودن كفي تخت ممكن است مجبور به خريد دوباره و تعويض كفي شويد.

از عوامل مهم و تاثيرگذار در قيمت كفي تخت كيفيت چوب و آهن بكار رفته در آن مي باشد. عدم كيفيت كفي تخت بعد از مدتي ممكن است منجر به خميدگي و يا شكستگي كفي تخت شود. علاوه بر اين بي كيفيت بودن كفي تخت ممكن است باعث ايجاد سر و صدا در هنگام خوابيدن و غلطيدن شود كه مي تواند خواب شما را آشفته سازد.

كفي تخت مي تواند در انواع چوبي ، آهني ، چوبي_آهني و به صورت ساده و جكدار طراحي شود كه متناسب با نياز خود مي توانيد هركدام از مدل ها را خريداري نماييد. كفي تخت چوبي از استحكام كمتري برخوردار است زيرا معمولا جنس آن ها از نئوپان است و ممكن است پس از مدتي دچار شكستگي شوند. كفي تخت آهني داراي استقامت بيشتري نسبت به نوع چوبي خود مي باشد كه در صورت كيفيت پايين ممكن است دچار خميدگي شود. كفي تخت جكدار را مي توان در صورت نياز بلند نموده و به زير تخت دسترسي پيدا كرد. قيمت كفي تخت تمام آهني بدليل آهن بيشتر بكار رفته از كفي تخت آهني با نرده هاي چوبي گرانتر مي باشد. كفي تخت با بدنه ي آهني و روكش ام دي اف نيز از انواع كفي تخت مي باشد كه از قيمت و كيفيت مناسبي برخوردار است.

براي خريد انواع كفي تخت به سايت فروشگاه اينترنتي بهسازان چوب مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۲:۵۷ توسط: كفي تخت موضوع: